maandag 8 juni 2009

Mijn leven als Marie - 4

Jullie hebben ondertussen al kennisgemaakt met mijn twee rakkertjes.
Vandaag vieren ze hun verjaardag, ze zijn precies één jaar oud!
-
-
Ik wil graag nog enkele (on)hebbelijkheden over ons verklappen, zodat jullie ons nog wat beter leren kennen.
Y
Figaro
is een gemakkelijke;
is een zoetemondje, eet graag pannenkoeken, ijsjes en allerlei koekjes;
is nieuwsgierig naar mijn vier jongen;
slaapt tijdens de dag veel bij de mensen;
Y
Rambo
haalt soms wel eens een gevaarlijke stunt uit;
is de grootste eter, kruipt altijd voor en eet nogal schrokkerig;
komt liever niet in de buurt van mijn vier kleintjes;
is dol op zijn broertje Figaro;
is altijd langst van huis weg;
doet zich nogal stoer voor, maar heeft een 'klein hartje'.
Y
En ikzelf?
Men noemt mij wel eens 'vals', ik noem het eerder sluwheid:
ik ben nogal een doordrijvertje en krijg graag mijn zin;
ik ben een trage eter, nogal kieskeurig en geniet van lekkere sausjes;
ik ben niet zo aanhankelijk en ga liever mijn eigen gangetje;
ik neus graag eens rond in alle hoekjes van het mensenhuis;
ik ben een heel goede moeder en waak nauwgezet over mijn nieuwe nest jongen.
-

1 opmerking: