maandag 1 juni 2009

Dagboek van Figaro - 3

Meaw, daar ben ik nog eens.
Vandaag iets gezien waar ik kop noch staart aan krijg.

Ik lag op een stoel naast mijn mens-vriend een zalig dutje te doen. Toen ik een oogje opende, zag ik hem naar een soort venster kijken waar allerlei dingen op bewogen. Hij tikte met zijn poten op iets dat voor dat venster lag. Nieuwsgierig sprong ik op tafel om dat eens van dichtbij te besnuffelen. Een raar soort vlieg liep heen en weer over dat venster. Dat stoorde de man blijkbaar niet, ik zou er al lang eens een poot naar uitgestoken hebben. Heel, heel lang bleef de mens naar dat venster kijken.
Gekke wezens zijn het, dat is wat ik er van denk. Ik werd heel slaperig van naar die flikkerende dingetjes te staren. Dus heb ik nog maar een tukje gedaan.

Wat ben ik blij dat ik een kat ben,
een mensenleven is toch maar niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten